چندتمرین موثر برای تمرین در خانه

تمرین در باشگاه با کلاس های گوناگون و گرفتن درس انفرادی بهترین راه برای پیشرفت در شمشیربازی است، حال با توجه به اینکه تمرین در خانه مورد سوال بسیاری از نوآموزان است، به چند تمرین عالی مناسب کار خانگی برای تقویت مهارت های اختصاصی، می پردازیم.

یکی از چیزهایی که در اینجا می خواهم تاکید کنم، این است که بسیاری از مهارت ها برای تمرین مبتدیان در خانه مناسب نیستند. قبل از شروع هر گونه تمرین در خانه، همیشه با مربی خود صحبت کنید، زیرا که تمرین خانگی می تواند تکنیک های بد را تقویت کنید. وقتی شما یکی از تمرین های کارپا را چندین و چند بار به صورت اشتباه در خانه تمرین کنید، به سختی خواهید توانست عادت اشتباه ایجاد شده را اصلاح کنید. قبل از تمرین در خانه، اطمینان حاصل کنید که تکنیک مورد نظر را به درستی انجام می دهید.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.