مزیت های شمشیربازی در زندگی فرزندتان!

به عنوان پدر و مادر، ما دوست داریم تا جایی که می توانیم و در قدرت ما هست هر گونه امتیاز مثبت زندگی را در اختیار فرزندان مان بگذاریم. من عاشق شمشیربازی هستم زیرا آن می تواند به فرزندان مان کمک کند تا توانایی های گوناگونی در سطوح مختلف برای خود ایجاد کنند. شما چند ورزشی را می شناسید که بتواند به فرزندتان چالش های فیزیکی و ذهنی و در عین حال اعتماد به نفس، مهارت های اجتماعی و آینده آکادمیک ارائه دهد؟ به نظر می رسد که این صحبت در مورد شمشیربازی تقریبا درست باشد، این طور نیست؟ بله، این دقیقا همان چیزی است که شمشیربازی می تواند برای فرزندان شما انجام دهد.

با توجه به سرعت حرکات پا و ضربه زدن، فرزند شما از تمرینات پر فشار تاثیر گذار هوازی بهره مند خواهد شد، که استقامت، قدرت و هماهنگی عصب و عضله در او ایجاد می شود. من دوست دارم شمشیربازی را به عنوان یک نوع رقص بدانم، چون ما از همان مجموعه مهارت هایی استفاده می کنیم که در رقص استفاده می شود، یعنی درک زمان، سرعت، دقت و شتاب.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.