درک معنی کارت سیاه در ورزش

اخراج از مسابقه چیزی است که خوشبختانه بسیاری از شمشیربازها هرگز آن را تجربه نکرده اند. در شمشیربازی، کارت سیاه روشی است که مسئولان مسابقات هنگامی که بازیکن ارزش ها و شئونات ورزشکاری را زیر سوال می برد، از آن استفاده می کنند. و این جریمة سنگین به معنای اخراج کسی از شمشیربازی است. البته در عین حالی که ماهیت ورزش ارائة حسن نیت و حس ورزشکاری خوب می باشد، اما گاهی اتفاقات ناگواری مانند اخراج از مسابقات نیز رخ می دهد.

با توجه به تاکید فدراسیون جهانی در استفاده از کارت سیاه، ذهن بسیاری از افراد همیشه درگیر این مطلب شده است. ضمن اینکه هرگز نباید فراموش کرد که کارت سیاه یک مسئلة جدی و لازم است. رفتار بد یا اقدامات خطرناک هرگز نباید توسط جامعة شمشیربازی یا در هرگونه ورزش دیگری تحمل شود. بنابراین ما باید همیشه به تخلف های منجر به کارت سیاه توجه اکید داشته باشیم.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.