آمادگی های مهم مورد نیاز قبل از هر مسابقة شمشیربازی

درست قبل از اینکه برای انجام یک بازی پا روی پیست می گذارید، ذهن شما درگیر چه چیزهایی است؟ در همان چند دقیقه قبل از شروع بازی، در حالی که جهت رویارویی با حریف، آمادة رفتن به روی پیست می شوید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. حال ببینیم چگونه می توانیم آمادگی خود را به حداکثر برسانیم؟ این دقیقاً همان سؤالی است که قصد داریم به آن پاسخ دهیم.

آنچه در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم مطالب مهم و گسترده ای نیستند. ما در مورد آنچه برای آمادگی در مسابقات شمشیربازی، مانند نحوة آماده سازی ساک یا کارهایی که باید چند روز قبل انجام دهید، صحبت نمی کنیم. بلکه موضوع بحث ما دربارة همان چند لحظه قبل از شروع مسابقه است، که درگیر حرارت و هیجان تجربة رقابت می شوید. شما ممکن است این را در بازی های روزانه باشگاه و یا در بازی های بزرگ و مهم مسابقات منطقه ای یا ملی نیز تجربه کنید. اینها کاری هایی هستند که شما همیشه قبل از رفتن روی پیست، صرف نظر از محل مسابقه، باید انجام دهید.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.