انعطاف پذیری قوی (کشش مقاومتی کی هارا) در شمشیربازی

قدم جلو، قدم عقب و حمله. اینها حرکات اساسی شمشیربازی هستند. شمشیربازها به سالن های بدنسازی می روند و حرکات اسکات، کار با وزنه، انواع پرش ها و تمرینات بدنسازی با دستگاه، تمرینات پل، تمرینات پاندولی با وزنه و سایر تمرینات بی شمار دیگر را انجام می دهند تا بتوانند این حرکت ها را به خوبی انجام دهند. خوب، حالا بفرمایید ترمز شما کجاست؟ تعجب کردید؟ بله ترمز؟

بله ، ترمز. وقتی در یک نمایشگاه اتومبیل چشم تان به یک ماشین فراری می افتد، عملکرد ترمز آن آخرین چیزی است که به مغزتان خطور می کند. در حالی که اگر ترمزهای چنین ماشینی تیز و تند نباشد، تمام آن سرعت و قدرت هدر می رود. و اگر این طور نباشد، به این معنی است که این ماشین به مدت طولانی آمادة کار نخواهد بود. به همین ترتیب، اگر ماهیچه ها و رابط های تان را برای کاهش فشار و ترمز گرفتن به موقع تمرین ندهید، خود را در معرض آسیب دیدگی قرار خواهید داد. بهبود این ترمزها بیش از تمرینات مهارتی برای شما مورد نیاز است.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.