چگونه می توانیم مانند المپین ها زندگی کنیم!

چگونه می توانید مانند یک بازیکن المپیکی تمرین کنید؟ امسال قرار است بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان را شاهد باشیم که در آن شمشیربازی بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. طبیعی است که بسیاری از شمشیربازها و بسیاری از والدین دوست دارند بدانند که فرزندان شان چگونه می توانند مانند بازیکنان شگفت انگیز و فوق العادة المپیکی تمرین کنند.

المپیک رویداد بسیار جالبی است زیرا ما می توانیم اطلاعات فراوانی از نحوة زندگی ورزشکاران گزینش شده کسب کنیم. آنها هرگز نحوة نائل شدن خود به چنین جایگاهی را بصورت راز نگه نمی دارند. شما می توانید بصورت مستقیم به صحبت آنها گوش فرا دهید، و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. وقتی با شمشیربازهای المپیکی گفتگو می کنید، آنها به شما خواهند گفت که چگونه به چنین جایی رسیدند و زندگی آنها چگونه است. شباهت هایی نیز در داستان های آنها وجود دارد که برخی از مطالب آن بسیار آشنا و متعارف است.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.