ورزش مدرن شمشیربازی آیا این ورزش برای شما مناسب است؟

شمشیربازی تصورات غلط زیادی پیرامون خود دارد. تعداد دفعاتی که بعضی ها در حین دیدن بازی من را با زورو مقایسه کرده اند بیشمار است. البته این تقصیر کسی نیست. زیرا شمشیرزنی در فرهنگ ما، در فیلم ها، در برنامه های تلویزیونی و در نمایش ها معنی خاص خود را داراست. به هر حال، ورزش شمشیربازی مدرن که تفاوت فراوانی با شمشیرزنی زورو دارد، برای بسیاری از مردم ناآشنا است.

این مقاله کوشش دارد که شمشیربازی را به عنوان یک ورزش المپیکی مدرن معرفی کند. از طریق این نوشته، ما خوبی های شمشیربازی، و اینکه چرا ما آن را دوست داریم، را توضیح می دهیم، تا شما متوجه شوید آیا آن مورد پسندتان واقع می شود یا خیر! در کل، ما تلاش می کنیم آن را با دیگر ورزش های رایج قیاس کنیم تا تصویر بزرگ تر این ورزش را به شما ارائه دهیم. امیدواریم پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از ورزش مدرن شمشیربازی و همچنین شکل و شمایل آن در سطوح بالای قهرمانی، پیدا کنید.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.