به مناسبت انتشار دویستمین مقاله

به نام یزدان بخشنده

با درود و آرزوی بهروزی و موفقیت های بیشمار برای جامعة شمشیربازی کشور عزیزمان ایران و پیروزی های روزافزون برای تیم های ملی غرور آفرین مان در صحنه های جهانی، و با سپاس از عنایات خاصة الهی که این حقیر را توان بخشید تا دویستمین فقره از مجموعه مقالات ترجمه شدة شمشیربازی را منتشر کنم. امید است که این خدمت اندک مورد پذیرش مربیان، داوران، قهرمانان، مبتدیان، پژوهشگران، مدیران و اولیای معزز ورزشکاران واقع گردیده باشد.

شایان ذکر است که قبل از آغاز ترجمة مجموعه مقالات تخصصی شمشیربازی در مورخة 17/3/1397 اینجانب موفق به انتشار 15 اثر شامل جزوات آموزشی و کتب مختلف در 1241 صفحه بوده ام. و امروز 3/10/1398 ایزد منان را شاکرم که توانستم دویستمین مقاله را با مجموع 774 صفحه به پایان برسانم. امیدوارم این حرکت در وهلة اول توانسته باشد کمبود آثار مدون شمشیربازی ایران زمین را جبران کند، و جوانان خانوادة پویای مان را به نگارش، تدوین و ترجمة آثار جدیدتر و مفیدتر تشویق بنماید.

Abbasali Faryabi

مربی شمشیربازی از دانشگاه تربیت بدنی بوداپست مجارستان - رئیس کمیته فنی و مدیر فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2018 عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از سال 2012- عضو کارگروه بازنویسی قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2015 عضو کمیسیون قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سال 2016-

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.